Sifatni boshqarish tizimlari

Bosh sahifa / Sifatni boshqarish tizimlari

ISO sertifikati

1987-yilda Xalqaro standartlashtirish tashkiloti (ISO) sifat menejmenti tizimi (SMS) sertifikatlash standartlarini ishlab chiqdi. Ko'pgina mamlakatlarda, jumladan, O'zbekistonda ham milliy standartlar ISO standartlariga asoslangan. Mamlakatimizda bu standartlar O`zDSt (Sifat menejmenti tizimi standartlari) deb ataladi va faqat O'zbekiston Respublikasiga tegishli. SMS sertifikati tashkilotlarda O`zDSt ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008) standarti talablariga muvofiqligini tasdiqlash uchun ishlatiladi.

ISO muvofiqlik sertifikati nima?

Sifat menejmenti tizimi (SMS) sertifikati - bu ariza beruvchi tashkilot tomonidan joriy etilgan sifat menejmenti tizimining O`zDSt ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008) standartining belgilangan talablariga muvofiqligi va samaradorligini tasdiqlash protsedurasi.

ISO 9001:2008 SMS sertifikati ishlab chiqarishning izchilligini namoyish etadi. Bu kompaniyaning xalqaro standartlar bilan belgilangan talablarga qat'iy rioya qilishini va ularni bajarishini tasdiqlaydi.

Nima uchun ISO sertifikatini olish kerak?

Sifat menejmenti tizimingizning ISO 9001-2008 (ISO 9001:2008) talablariga muvofiqligini tasdiqlash orqali tashkilotingiz sifatni ta'minlash va mijozlar ehtiyojini qondirishga sodiqligingizning ob'ektiv dalillarini oladi, keyin siz ularni mijozlaringiz va hamkorlaringizga namoyish qilishingiz mumkin.

Boshqaruv tizimi sertifikatining afzalliklari nimada?

ISO sertifikatini olish sizga quyidagilarga imkon beradi:

ishonchli boshqaruv tuzilmasini yaratish va uning samaradorligini oshirish;

mahsulot va/yoki xizmat sifatini yaxshilash;

mahsulot savdosini ko'paytirish;

xarajatlarni kamaytirish (ishlab chiqarishdagi yo'qotishlar, nuqsonlar, shikoyatlar va boshqaruvdagi kamchiliklar tufayli yo'qotilgan vaqt);

ishlab chiqarilgan mahsulotlarni jahon darajasidagi narxlarda sotish;

Xorijiy va o'zbek investorlari va hamkorlari uchun kompaniyaning obro'sini oshirish;

Raqobatbardosh bozor imkoniyatlarini oshirish;

Imtiyozli kreditlar olish imkoniyatlarini yaratish;

Jamoatchilikka barqaror va zamonaviy korxonani taqdim etish;
Ish va/yoki xizmatlar uchun davlat, shahar yoki shahar shartnomalari bo'yicha davlat tenderlarida ishtirok etish imkoniyatlarini yaratish.

ISO sertifikatlash bosqichlari

Bitta tayyorgarlik bosqichi va ikkita asosiy bosqich mavjud:

Muayyan tashkilot uchun mavjud sifat menejmenti tizimining (SMS) tayyorgarlik bahosi (1-bosqich);

Tashkilot sifat tizimini tahlil qilish va baholash (2-bosqich);

Sertifikatlangan sifat tizimining kuzatuv auditi (3-bosqich).

  Sifat tizimining tayyorgarlik bahosi (1-bosqich) tashkilotning mavjud sifat tizimi hujjatlarini baholash va tahlil qilishga asoslangan. Sertifikatlash organi tashkilotning sifat tizimini sertifikatlashga tayyorlik darajasini va keyingi sertifikatlash faoliyatining maqsadga muvofiqligini aniqlash uchun dastlabki baholashni o'tkazadi.

  Sifat tizimini audit qilish va baholashga tayyorgarlik ko'rish jarayonida (2-bosqich) ekspert qo'mitasi a'zolariga mas'uliyat yuklaydigan individual dastur ishlab chiqiladi va audit hujjatlari tayyorlanadi. Yetakchi ekspert ushbu audit dasturini ishlab chiqadi va sertifikatlash organi rahbari uni tasdiqlaydi. Majburiy protsedura mahsulot xususiyatlari va sertifikatlash talablariga muvofiqligini kuzatadigan laboratoriya sinov tizimidir.

  Ichki audit natijalari asosida SMS audit hisoboti tayyorlanadi. Ushbu hisobot asosida ekspert qo'mitasi O`zDSt ISO 9001-2008 standarti talablariga muvofiqlik sertifikatini berish yoki uni rad etish to'g'risida qaror qabul qiladi (agar audit davomida biron bir kamchilik aniqlansa, auditorlar nomuvofiqlik to'g'risidagi hisobotlarni tuzadilar). Rad etilgan taqdirda, kamchiliklarni bartaraf etish uchun SMTni takomillashtirish variantlari taklif qilinishi va qaror qayta ko'rib chiqilishi mumkin. Standartlardan kichik og'ishlar odatda sertifikat olish uchun to'siq bo'lmaydi. Ularning to'g'rilanishi keyingi yillik tekshiruvlar davomida tekshiriladi (3-bosqich). Standartlardan sezilarli darajada og'ishlar aniqlangan taqdirda, sertifikat faqat ushbu nomuvofiqliklar to'g'rilanganligi namoyish etilgandan keyingina berilishi mumkin. SMT sertifikati uch yil muddatga beriladi, yangilanishi mumkin.

  ISO 9001 (ISO 9001) bo'yicha sertifikatlash uchun zarur bo'lgan hujjatlar

Jismoniy manzil, telefon raqami, elektron pochta va bank rekvizitlari.

Tashkilot muhri va tashkilot direktorining imzosi bilan tasdiqlangan, "haqiqiy nusxa" belgisi qo'yilgan nusxalar:

Nizom;

Soliqni ro'yxatdan o'tkazish guvohnomasi (TIN);
Davlat ro'yxatidan o'tkazish to'g'risidagi guvohnoma (OGRN);
Yuridik shaxslarning yagona davlat reestridan ko'chirma;
Davlat statistika qo'mitasidan OKVED kodlarini berish to'g'risidagi ma'lumotnoma;
Ruxsat etilgan faoliyat turlari (agar mavjud bo'lsa) ro'yxati keltirilgan amaldagi litsenziyalar.
Tashkiliy tuzilma sxemasi.
Funksional majburiyatlarga ega bo'lgan tarkibiy bo'linmalar ro'yxati.
Tashkilot malakasi.
Arizalar (shakl)*.

  Sifat qo'llanmasi, 6 ta majburiy protsedura (hujjatlarni boshqarish, sifat yozuvlarini boshqarish, ichki audit, nomuvofiq mahsulotlarni boshqarish, tuzatish choralari, profilaktik choralar).

  Siz bizning mutaxassislarimizdan bepul dastlabki maslahat olishingiz mumkin: +0(371) 250-82-99 ishonch telefonimizga qo'ng'iroq qilish yoki info@uzttm.uz elektron pochta manziliga so'rov yuborish orqali.